Samenvattingen

Een groot voordeel van je lidmaatschap bij studievereniging Vedi is dat er voor een gereduceerd tarief samenvattingen worden aangeboden. Deze samenvattingen zijn geschreven door en voor studenten van de opleiding Voeding & Diëtetiek. Gedurende de periode zal de vereniging op de sociale mediakanalen je aandacht vragen om een samenvatting voor een bepaald vak te schrijven. Heb jij interesse in het schrijven van een samenvatting? Ben jij gedreven? Kan jij goed hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheiden? Laat ons dit dan tijdig weten door een mailtje te sturen naar penningmeester@sv-vedi.nl! Op deze manier kan de vereniging jou verzekeren dat jouw samenvatting ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden voor de verkoop. Het is de bedoeling dat de samenvattingen geschreven worden aan de van de voorgeschreven literatuur en aanvullend materiaal van de opleiding Voeding & Diëtetiek.

Samenvatting klaar? Versturen maar! Mail ze door naar penningmeester@sv-vedi.nl. Aan het eind van het blok zal de verkoop van de samenvattingen open gaan. Dan wordt ook bekend gemaakt welke samenvattingen beschikbaar zijn gekomen. Tijdens de verkoop kunnen zowel leden als niet-leden van studievereniging Vedi de samenvattingen kopen. Voor leden kost een samenvatting €1,50 per stuk. Voor niet-leden ligt deze prijs hoger: de prijs is €2,50. De verkoop van de samenvattingen zal lopen via de website. Het leuke: jij als schrijver van een of meerdere samenvattingen krijgt €1,00 per verkochte samenvatting op de rekening. Hoe leuk is dat!

Disclaimer

De samenvattingen zijn geschreven door studenten van de opleiding Voeding & Diëtetiek. Studievereniging Vedi is niet aansprakelijk voor het wel of niet behalen van je tentamen door het gebruik van deze samenvatting. Het leren van een samenvatting garandeert geen voldoende op je tentamen, maar geeft de leerstof beknopt weer en dient ter ondersteuning bij het studeren. Tevens staat studievereniging Vedi niet in voor de juistheid en volledigheid van de inhoud van de samenvattingen. Bovendien is zij niet verantwoordelijk voor eventuele type- en/of schrijffouten.