Vedi_website_1.jpg

Het bestuur van Vedi leidt de vereniging. Het is haar taak om in de gaten te houden of alles binnen de vereniging goed verloopt. Het bestuur doet dit door een financiële administratie bij te houden, sponsoren te zoeken en commissies te begeleiden. Het bestuur is een studiejaar lang verantwoordelijk voor de vereniging. Het doen van een bestuursjaar is een mooie kans om jezelf te ontwikkelen. Je leert professioneel werken binnen een organisatie, samenwerken en je ontmoet nieuwe mensen.

Zelf een bestuursjaar doen?

Naast het bovenstaande genoemde, is er nog veel meer wat een bestuursjaar het dubbel en dwars waard maakt. Naast de kans om jezelf te ontwikkelen en veel nieuwe ervaringen op te doen, zitten er ook heel veel leuke andere aspecten aan een bestuursjaar verbonden. Denk hierbij aan het leren kennen van mensen van andere besturen en studieverenigingen, uitjes met je bestuur, besturen weekend met alle andere besturen van de studieverenigingen, constitutie borrels en nog veel meer! Word jij nou al helemaal enthousiast als je dit leest? Schroom dan niet en stuur het huidige bestuur vooral een berichtje of kom gezellig langs op het kantoor (wat zich bevindt in het Wiebenga complex). Zij kunnen jou nog veel meer vertellen over de studievereniging en alles wat daarbij komt kijken. En wie weet word jij wel één van de opvolgers van het bestuur van S.V. Vedi!