Aankomende studenten

Aan alle aankomende studenten

Wat leuk dat jij Voeding en Diëtetiek gaat studeren aan de Hanzehogeschool Groningen! Bij een studie hoort een studievereniging: een vereniging voor én door mensen die aan dezelfde onderwijsinstelling dezelfde studie doen. Het is net als een voetbalvereniging, maar dan is het je studie die je verbindt met elkaar. Studieverenigingen bestaan om meer gezelligheid en saamhorigheid te creëeren onder de studenten van een opleiding, omdat je tijdens je studietijd lang niet met iedereen in contact komt en het soms best individueel kan zijn.

Een studievereniging is niet hetzelfde als een studentenvereniging. Lid worden kost bijna niets en aan alle activiteiten die een studievereniging aanbiedt kun je vrijwillig mee doen. Er is ook geen ontgroening en niets is verplicht. Tijdens je eerste dagen op de Hanzehogeschool zul je gelijk kennismaken met de studievereniging van Voeding en Diëtetiek in Groningen: studievereniging Vedi.

Neem alvast een kijkje op de site, hier vind je nog veel meer informatie! Heb je vragen of weet je nu al dat je lid wilt worden, dan mag je altijd mailen naar het bestuur: bestuur@sv-vedi.nl.