Commissaris Extern - Annelotte Smeenk

Persoonlijke_foto_Annelotte.jpeg
Klik op de foto voor Annelotte haar LinkedIn profiel

Mijn naam is Annelotte Smeenk en ik ben 20 jaar. Momenteel zit ik in het tweede jaar van de opleiding. Vorig jaar was ik binnen de studievereniging actief in de PartyCie en RedacCie. Dit jaar heb ik voor meer uitdaging gekozen en besloten een bestuursjaar te doen. Binnen het bestuur draag ik de functie van Commissaris Extern. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor alle externe contacten, evenementen en acquisitie. Ik ben dus vooral bezig met contacten leggen buiten de vereniging en aan het netwerken. Aangezien mij deze contacten en vaardigheden veel waard leken, heb ik voor een bestuursjaar gekozen. Maar verder kijk ik ook erg veel uit naar alle leuke activiteiten en evenementen die wij gaan organiseren. Hopelijk zie ik jullie daar, als jullie vragen hebben of zin in een praatje kunnen jullie ook altijd bij ons terecht!