Commissaris Intern - Michelle Nijmanting

MichWhatsApp_Image_2019-10-03_at_11.14.02.jpeg
Klik op de foto voor Michelle haar LinkedIn profiel

Mijn naam is Michelle, ik ben 22 jaar en ik zit in mijn derde jaar van de opleiding. De afgelopen 2 jaar ben ik actief geweest in de introductiecommissie en de reiscommissie. Ik vond dit erg leuk en leerzaam en wilde me dit jaar op een andere manier inzetten voor de vereniging. Komend schooljaar ben ik dan ook de intern coördinator van Vedi. Dit betekent dat ik ervoor zorg dat de commissies opgezet worden en dat ik deze verder ondersteun waar nodig. Ben je dit jaar actief lid? Dan ga je mij vast nog tegenkomen! Ook is iedereen, (actief) lid of niet, natuurlijk altijd welkom in de bestuurskamer voor vragen of gewoon voor de gezelligheid.
Ik wens jullie heel veel succes dit schooljaar en ik hoop jullie te zien bij de activiteiten van de vereniging. Ik heb er in ieder geval zin in!