Raad van Advies 2020-2021

Ik ben Selena Bakker, ik ben 22 jaar en vierdejaars student aan de opleiding. Ik ben op zit moment bezig met het schrijven van mijn scriptie bij zorggroep meander. Ik doe onderzoek naar de screening bij thuiswonende ouderen. En vanaf februari ga ik beginnen met stagelopen bij LBG diëtisten. Ik vind het leuk om te koken, sporten en lezen. Zoals jullie waarschijnlijk hebben gezien zit ik dit jaar in een commissie de SocialCie en ben ik de voorzitter van de raad van advies.

Hey,
Ik ben José van den Berg, 21 jaar en 3e jaars studente aan de opleiding. Momenteel ben ik bezig met het laatste semester en start ik in februari aan mijn minor Toegepaste Psychologie. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te sporten, koken en mij in te zetten als ervaringsdeskundige vrijwilliger.
Vorig jaar nam ik deel aan het bestuur als secretaris, na deze leuke en leerzame ervaring wou ik graag nog iets betekenen voor de vereniging. Zodoende ben ik de secretaris van de Raad van Advies. Samen met Selena geven wij ondersteuning aan het huidige bestuur en geven tips en adviezen.

WhatsApp_Image_2020-11-18_at_09.49.53.jpeg
RvA 2020 - 2021