Oprichtingsbestuur

VEDI-13-2.jpg

V.l.n.r. Marike van der Meer, Marlies Koster, Niels Laarhuis, Richelle Gerrits, Jelske Oosterhof, Alexandra Lüchinger en Lisanne Moraal

In het studiejaar 2013-2014 hebben zeven studenten van Voeding en Diëtetiek de stoute schoenen aangetrokken en Studievereniging Vedi opgericht. Eigenlijk begon het verhaal al een jaar eerder. Tijdens het introductiekamp van 2012 vonden een aantal studenten het zo jammer dat er geen studievereniging was, dat toen het idee al begon van er eentje oprichten. Na een jaar stil te hebben gelegen, zijn Richelle Gerrits, Marlies Koster, Niels Laarhuis, Alexandra Lüchinger, Marike van der Meer, Lisanne Moraal en Jelske Oosterhof bezig gegaan met het idee en begon Vedi vorm te krijgen.

In het studiejaar 2013-2014 werd er de eerste geweldige lezing georganiseerd. Dit was het startschot voor de opichting van de studievereniging. Na heel veel papierwerk en gestress, werden op 4 juli 2014 dan eindelijk de papieren getekend en werd Studievereniging Vedi officieel.

Het oprichtingsbestuur hoopt natuurlijk dat Sv. Vedi nog heel lang zal bestaan en een geweldige toekomst tegemoet gaat. Lang leve Vedi!

Onze sponsoren