Secretaris- Marloes van der Veen

portret_1.0.jpg

Hey allemaal! Mijn naam is Marloes van der Veen en ik ben aankomend jaar secretaris van onze vereniging. Ik ben 25 jaar oud en zit momenteel in het derde jaar van onze opleiding. Hiervoor heb ik de studie HBO voedingsmiddelentechnologie afgerond.

​De afgelopen twee jaar ben ik al actief geweest binnen de vereniging. Zo ben ik penningmeester geweest binnen de AkCie en heb ik met veel plezier de voorzittersfunctie ingenomen bij de ReisCie.

Naast het bestuur en de studie ben ik ook regelmatig te vinden op de tennisbaan en vind ik het leuk om te sporten om vervolgens te genieten van lekker eten en biertjes met vrienden.

Ik heb onwijs veel zin in aankomend jaar en hoop jullie allemaal te zien op de activiteiten en de borrels!