Bijles

Bijles nodig?

Een voordeel van je lidmaatschap bij studievereniging Vedi, is dat je bijles kan krijgen van een docent of student-lid van Vedi. Dus heb je moeite met bijvoorbeeld chemie of pathologie? Denk er dan eens over na om via Vedi bijles te krijgen. Wil je meer informatie over het krijgen van bijles of je aanmelden voor bijles? Stuur een mailtje naar voorzitter@sv-vedi.nl en geef daarin aan voor welk(e) vak(ken) je graag bijles zou willen volgen. De voorzitter er alles aan doen om een goede match te vinden met een docent of student-lid van Vedi. Je aanmelding biedt nog geen garantie voor het daadwerkelijk krijgen van bijles.

Bijles via Vedi kost €10,00 per uur. Dit gaat direct naar degene van wie je bijles krijgt, wat betekent dat Vedi zelf niks aan de bijles verdiend. Vedi vraagt je alleen om lid te worden van de studievereniging. Neem je met een groep van drie personen bijles? Dan liggen de kosten lager en vragen we €5,00 per persoon per uur.

Ben je een keer verhinderd voor bijles? Dat kan gebeuren. Meld dit dan wel 24 uur van te voren bij diegene die je bijles geeft. Doe je dit niet, dan heeft de bijlesgever het recht om 50% van de afgesproken prijs per uur in rekening te brengen. Houd hier dus rekening mee.

Bijles geven?

Wil jij graag een zakcentje bijverdienen als bijlesgever? Ben je lid van Vedi en goed in een bepaald vak? Laat je horen door een mailtje te sturen naar voorzitter@sv-vedi.nl. Geef in je mailtje aan in welk(e) vak(ken) je les wilt geven. Zodra er een student zich bij Vedi aanmeld om bijles te krijgen, krijg je bericht van ons terug. Je aanmelding biedt dus niet direct garantie voor het kunnen geven van bijles, omdat er natuurlijk wel genoeg bijlesnemers moeten zijn. Je verdient €10,00 per persoon per uur als je bijles geeft.