Penningmeester - Selena Bakker

SelenaWhatsApp_Image_2019-10-03_at_11.38.10.jpeg
Klik op de foto voor Selena haar LinkedIn profiel
Mijn naam is Selena Bakker en aankomend jaar ben ik de penningmeester van deze mooie studievereniging. Ik ben 21 jaar en zit in het derde jaar van de opleiding Voeding en Diëtetiek. In het afgelopen jaar ben ik net als José actief geweest binnen de Symposiumcommissie. Hier heb ik de rol als secretaris met plezier mogen vervullen. Door mijn deelname aan deze commissie ben ik de vereniging beter gaan leren kennen, hierdoor leek het mij leuk om mijzelf nog een jaar in te zetten voor de vereniging. Dit jaar door middel van mijn deelname in het bestuur 2019-2020.
Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor het financiële deel van de verenging. Ik zorg er bijvoorbeeld voor dat alle facturen worden betaald en houdt de boekhouding bij. Buiten deze taken ben ik veel bij activiteiten aanwezig, waar ik jullie hoop te zien en een praatje met jullie te kunnen maken.