Themafeest Halloween

Over dit evenement

Datum en tijd
13 okt. 2021 20:00 - 00:00

Jahoor, het eerst fysieke themafeest van Vedi is weer een feit! Op woensdag 13 oktober organiseert het bestuur een introducé feest, dit houdt in dat de entree voor zowel lid als introducé(s) gratis is! Het thema van dit feest is halloween dus vergeet niet een mooi kostuum aan te schaffen ;)
Het halloween feest vindt plaats op 13 oktober van 20:00u-00:00u in club Copas (Peperstraat 29, 9711 PC Groningen). Het is hierbij belangrijk dat je je coronabewijs (QR-code) bij de hand hebt, wij controleren hier streng op.
We zien jullie en de introducés graag op 13 oktober in jullie engste/gekste outift.
De eerste 50 bier is gratis!

Let op: Gezien het feest in club Copas wordt gehouden moet wij rekening houden met hun huisregels, daarom is dit feest 18+.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien