Symposium: Gezond eten kan ook makkelijk

9 mei 2019 13:00 - 18:00
De appel, Zernikeplein 7 Groningen

Symposium: Gezond eten kan ook makkelijk

Op donderdag 9 mei 13:00-18:00 vindt het jaarlijkse symposium plaats met als thema: gezond eten kan ook makkelijk. Pierre Wind en Anna en Marit van About Food zullen spreken en ook Disolut is aanwezig.

Leden betalen €12,50,-
Niet-leden betalen €17,50,-

ACTIE: WORD GRATIS LID BIJ HET KOPEN VAN EEN KAARTJE VAN 12,50 VOOR HET SYMPOSIUM.
Wat moet je doen?
1. Word lid via de site: https://www.sv-vedi.nl/word-lid/personalia.
2. Mail naar secretaris@sv-vedi dat je lid bent geworden en gebruik wil maken van de symposium actie.
3. Je krijgt hierna mail dat je bent ingeschreven en kunt dan een kaartje kopen voor 12,50

Het symposium zal plaatsvinden in de Appel in de van Olst toren op het Zernike. Het eten zal worden verzorgd door wadapartja en het is opgenomen in het schoolrooster! De uren voor het symposium kun je gebruiken als vrije SLB uren die verplicht zijn.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien

Onze sponsoren