Symposium: De beproeving van het vak

24 mei 2018 13:00 - 18:00
De Appel, Zernikeplein 7

Symposium: De beproeving van het vak

Het symposium met het thema: 'De beproeving van het vak', komt steeds dichterbij en de kaartverkoop is gestart!

De SympoCie werkt hard aan de organisatie en is trots om mee te delen dat Tony's Chocolonely, de Dutch Quinoa Group, Disolut en OptimaVita bij het symposium aanwezig zullen zijn. Daarnaast zal Feel Good zorgen voor heerlijke hapjes en drankjes tijdens het symposium!

Kom dus op donderdag 24 mei om 13:00 uur naar De Appel op het Zernikeplein 7 om het symposium mee te maken!
Inloop 12:30, start symposium om 13:00 uur.

De voedingswereld beweegt, ga je mee?

Leden: €10,-
Introducées en niet-leden: €17,50

Leden, hun introducées en niet-leden mogen zich aanmelden via de website: klik op de aanmeld knop.

Wil je gebruik maken van de actie: lidmaatschap en toegang symposium, klik dan hier. Dit combiticket kost slechts €12,50!
Na je inschrijving bij Sv. Vedi zal je op de gastenlijst geplaatst worden.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien