Kroegcollege sport en voeding

Datum en tijd
17 jan. 2019 20:00 - 21:30
Dizkartes, peperstraat 21

Let op!! Wegens omstandigheden zal het kroegcollege van a.s. donderdag in Dizkartes worden gegeven door een andere spreker, namelijk Eline Berger van Topdiëtisten. Wij gaan er vanuit dat het een leuke en leerzame avond gaat worden. Het begint om 20:00 uur. Tot dan!

Sport en voeding, hoe bereik je het beste resultaat? Wat zijn de verschillen in voedingsadviezen met betrekking tot duursport, krachtsport en teamsport? Dit komt allemaal aan bod tijdens het kroegcollege op 17 januari. Daarnaast wordt er nog kort ingegaan op de effecten van alcohol en het gebruik van voedingssupplementen. Het kroegcollege wordt georganiseerd in samenwerking met FSV Fysiek. Leer je kennis toe te passen in de praktijk en haal de beste sportprestatie uit jezelf naar boven. Heb jij een specifieke vraag? Stuur die in voor 15 januari en jouw vraag wordt tijdens het college beantwoord!

Wacht niet te lang, want vol=vol!
Voor meer vragen of informatie kun je mailen naar: studiecie@sv-vedi.nl

Locatie: Dizkartes, peperstraat 21
Datum: Donderdag 17 januari
Tijd: vanaf 20:00